[Abilinnapea Taavi] „Aas tõdes, et seoses kütuse- ja elektrihinna märkimisväärse tõusuga tuleb paratamatult ka sõidupiletite hindu mõnevõrra korrigeerida. „Ilma selleta ei ole võimalik tagada ühistranspordi senist kvaliteeti,” nentis Aas /…/ Aasa sõnul ei ole vedajatel enam ka sisemisi ressursse, mille arvelt kokku hoida ja kasvanud kulusid katta, rääkimata veeremi uuendamisse ja infrastruktuuri parandamisse investeerimisest.” (Raepress, 8. juuni 2011)

NÜÜD: Kvaliteeti ja kõike muud saab ikka tagada

„Küsimusele, kas linn tagab tasuta ühistranspordi kehtestamisel ühistranspordi sõidukite kvaliteedi, liinide arvu, graafiku tiheduse ja turvalisuse säilimise, vastas linnapea [Edgar Savisaar], et samamoodi nagu seni.” (ERR, 19. märts.2012)

„Küsimus: „Palun joonistage skeem või tabel, millelt on näha, kust tasuta sõidu raha võetakse.” Taavi Aas: „Nende skeemidega on nii, et täpsed andmed tulevad septembriks. Ma ei joonista midagi, mul ei ole joonistamiseks annet. Ei.“” (EPL 2. aprill 2012)

-----  

ENNE: Pilethinda tuleb tõsta, sest .. põhjusi on palju

„Kuna riik ei toeta Tallinna ühistranspordi liiniveo finantseerimist, vaid katab üksnes Harjumaale ulatuvate liinilõikude kulud kuni 30% ulatuses tegelikust vajadusest, tuleb Tallinna ühistranspordi ülalpidamiskohutus täies mahus katta linna eelarve vahendite ja kogutava piletitulu arvelt,” selgitas abilinnapea Taavi Aas. /…/ „Ühistranspordi piletihinna tõstmine on otseses seoses ka kütuse aktsiisi suurenemisega ja elektrienergia hinna tõusuga,” lisas Aas.” (Delfi 1. detsember 2009)

NÜÜD: Piletid tasuta, kvaliteet planeeritakse arengukavades

„Reformi maksumuse kohta ütles Aas, et tasuta ühistranspordi teenuse pakkumisega jääb linnal saamata ca 20 miljonit eurot aastas, ühistranspordi kvaliteedi parendamine, veeremi ja infrastruktuuri uuendamine planeeritakse Tallinna linna arengukavades ja eelarvestrateegiates aga vastavalt vajadusele.” (ERR, 21.veebruar 2012)
------

ENNE: Piletihinda tuleb tõsta, sest see on ebanormaalselt odav

„Et Tallinna 90 päeva kaart oli ebanormaalselt odav, nähtub ka võrdlusest Riia ja Vilniuse kuukaartide hinnaga — Tallinnas oli senine 90 päeva kuukaart odavam kui näiteks Riia ühe kuu sooduskaart.” (Pealinn, 12. juuni 2011, põhjendades hinnatõusu)

NÜÜD: Piletid peavad olema tasuta! 

„Tasuta bussisüsteem on just see, mida vajame. Kui meil poleks bussisõit tasuta, upuksime praegu autodesse. Tasuta ühistransport jätab meid küll bussisõitjate piletituludest ilma, kuid kui me oleks sunnitud pidurdamatu autostumise tõttu igal aastal ehitama juurde uusi teid ja liiklussõlmi, läheks see veel kallimaks.” (Hasselti linnapea Pealinnas 19. märts 2012)