Teatrikunstnikke esindab Prahas Reet Aus
Neli aastat tagasi Prahas esinenud teatrikunstnik Ene-Liis Semper meenutab, et kuna sellesuvise triennaali üleskutses rõhutati just innovaatilisust, siis tundus Reeda re-use printsiibi tutvustamine igati sobilik. Reeda ekspositsioonis on üleval videod tehtud lavastustest ja kõrval portreefilm Reedast, kus ta oma taaskasutusfilosoofiat lahti mõtestab. Reeda printsipiaalsus võib teatrirahvale isegi peavalu valmistada – uute kostüümide jaoks laseb ta vanad lahti harutada ja uuesti kokku õmmelda. Ka paviljoni sisustamise üle käivad praegu tulised vaidlused – kindlasti ei saa seal olla midagi vähemat kui tootmisjäägid või endale uue elu leidnud kasutatud kangad.
Kolleeg Iir Hermeliin ootab suvist näitust juba tuttava erutusega. “Teatrikunstnikud kogu maailmast on koos ja pannud näitusele oma nelja aasta paremiku. Näha saab hulle ruumiinstallatsioone, füüsikat eiravaid ideid ja pööraseid visuaale. See on puhas, redigeerimata ja vaid nädala vältav teatrifantaasia.”