Wagneri “Tannhäuseri” elaaniga esitatud avamängule järgnesid kvartett ­Pjotr Tšaikovski ooperist “Jevgeni Onegin” ja ­aaria Pietro Mascagni vähemängitud ooperist “L’amico Fritz”, mis andis kohe võimaluse noortele solistidele oma potentsiaali demonstreerimiseks. Trupi uute võimekate liikmetena tegid esimesel õhtul kohe ilma sopranid Martina ­Welschenbach ja Heidi Stober (USA), alt Nicole ­Piccolomini (USA), tenor Michael Spyres (USA). Tulevase ­Richard Straussi nädala kavva kuuluva üsna unustatud ooperi “Egiptuse Helena” nimirolli sobib vokaalselt väga hästi noor saksa sopran Ricarda Merbeth, Puccini “Turandot’sse” moldaavia sopran Inna Los. Hooaja värskesse repertuaari kuuluvad klassikast veel näiteks Bizet’ “Carmen” (perspektiivika metsosoprani Julia Benzingeriga) ning Rossini “Tuhkatriinu”, mida kontserdil reklaamis teise vaatuse kuulsa seksteti briljantne esitus, uudishimu suutis tekitada aga ajalootolmust puhtaks pühitud Ottorino Respighi “Marie Victoire”.


Kavasse on võetud ka peamiselt Inglismaal hinnatud helilooja Ralph Vaughan Williamsi hilisromantiline “Serenade to Music” 16 soolohäälele ja orkestrile.

Harry Liivrand