Veinireklaamis ainult tüdrukud
Õlut ja viina reklaamivad mehed, aga veinireklaamides kasutatakse meil peamiselt noori naismodelle. Miks nii? Küsisime seda oma ala asjatundjatelt.
Veinikirjanik Kalev Kesküla: "Naine on rohkem seksuaalobjekt kui mees. Ja veine püütakse müüa eeskätt meestele, uskudes, et nad joovad rohkem või vähemalt ostavad rohkem."
Reklaamikirjanik Jüri Pino: "Pole õrna aimugi."
Toidukirjanik Karl Martin Sinijärv: "Viinamari on ümmargusem asi, naised sobivad seda rohkem reklaamima kui teravilja."
Telekirjanik Ken Saan: "Konjaki puhul on ka paljad naised. See on täitsa huvitav!"
Arst Anti Liiv: "Lõpuks ometi on alkoholi turustajad leidnud piisavalt Läänes ilmunud ajakirju. Ahvatlev naine ja alkohol on olnud tõhus reklaamitrikk viimased sada aastat."