Reklaamkingituste äris juba üle 16 aasta. Anti Saluneem, reklaamkingituste agentuur Logotrade Foto: Kert Kruusakivi

Tarmukalt valitud reklaamkingitused parandavad ettevõtte kuvandit peale partnerite ka oma töötajate seas. Kui kingite koostööpartnerile logoga toote, loote väärtusliku sidekanali, mis annab võimaluse jutustada oma ettevõtte lugu, kinnistada enda olemasolu tema teadvusse. Sugugi vähem tõhus vahend pole kingitus suhtluses meeskonnaga. Just neil põhjustel kulutavad paljud suurettevõtted juba praegu ligi kolmandiku oma turunduseelarvest reklaamtoodetele.

Igasugune tunnustus motiveerib töötajaid. Ettevõtte meene või firmarõivas, mis on tõesti kvaliteetne ja töötajale vajalik, on üks soodsamaid viise selleks. Kõige parem, kui kingitus on personaalne ja seotud konkreetse inimese huvidega – see annab talle kinnitust, et hoolite enamast kui töötaja panusest ettevõtte finantstulemusse.

Pealegi on just meeskonnaliige esimese tagasiside andja reklaamkingituste valikul. Neilt saab kohe info, kas reklaamtoode, mis tundus teile hea valik, tegelikult kõnetab või mitte. Sellepärast kiidan kõiki ettevõtteid, kes on kaasanud reklaamkingituste valimise protsessi personaliosakonna ja saavad seeläbi otseallikast teada, millele tasub panustada ka klientide ning partnerite puhul.

Kingituste otsimisse tasub kaasata kaks-kolm partnerit, et säästa kulusid ja saada adekvaatne pilt turul pakutavatest võimalustest. Seejuures on hea küsida, kuidas üks või teine ese sihtrühma kõnetab, millistel logoga meenetel on tõenäosus sattuda kingisaaja vaatevälja ja kätte rohkem kui üleandmise hetkel ning sedagi, missugune on optimaalne kontaktihind sihtrühma kõnetamisel. Kalleid kinke oskab teha igaüks, toimivaid ainult professionaalid.

Praegu, aasta alguses tulevad välja uued huvitavad reklaamtooted. Jaanuaris-veebruaris on suvetooted soodsamad ning odavam on ka eelmise hooaja kaup.

Kasulikku nõu ja häid ideid toimiva firmakingi leidmiseks leiab kodulehelt www.logo.ee.