Ajakirjandustudeng: Margus Tsahkna pole ainus, kes kasutab suunamudijaid ajakirjanikena ja varastab nii mu töö
(49)Poliitikud pöörduvad sisuloojate poole, sest viimased ei küsi ebamugavaid küsimusi nagu seda teevad ajakirjanikud. Sisuloojad teevad poliitikute eest valimiskampaania ära kiirelt ja efektiivselt.
![INFOMÄNGUD: Asutused otsivad viise, kuidas infot endale sobivalt levitada ja see tähendab, et ajakirjanike jaoks on avanenud uus võitlustanner. Fotol ülal vasakul õed Rannaväljad, all vasakul Andrei Zevakin ja Robin Valting ning paremal välisminister Margus Tsahkna visiidil Indiasse.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/37784732-efc6-4aaa-affd-5cf1dab8bd0b.jpg?noup&w=1200&h=711)
Välisministeerium eesotsas minister Margus Tsahknaga võttis India visiidile kaasa sisulooja Karl-Gustav Kurni. Tsahknamudija lähetus läks maksumaksjale maksma 2986,82 eurot. See moodustab pea 20% kogu 2024. aasta Välisministeeriumi meediaesindajate eelarvest.
Välisministeerium pole ainus, kes taibanud, et läbi sotsiaalmeedia jõuab nende sõnum rahvani ilma, et mõni valvekoer või väravavaht selle eemale tõrjuks. Näiteks teatas sisulooja Maria Rannaväli oma vaatajatele, et on neile teejuhiks Euroopa Parlamendi valimistel.
Sisulooja Kätriin Huttunen alustas ühte oma Youtube’i videot lausega: „See video, mida sa hakkad kohe vaatama, on tehtud koostöös NATO-ga.“