Ekspressi sahinate rubriigis kirjutasime, et sotsiaalmeedias ilgutakse ja tuuakse näiteid, kui kitsid on suur osa meie e-poodidest allahindlustega, mis jäävad sageli isegi alla kümne protsendi.

„Keskmine soodustus, mida pakuti ,oli 20%, päris paljudel 25-30% kogu kaup,“ ütleb Tõnu Väät. „Me ei propageeri võimalikult suurt soodustust, vaid maksimaalset, mis kaupmehel on võimalik ja mõistlik kogu kaubale või üksikule tootele pakkuda.“

Väät möönis, et inimesed võivad loomulikult ühte või teist pakkumist subjektiivsest vaatest liiga väikseks pidada, kui nende isiklik ootus on olnud teistsugune.

Ta märkas isegi ühte üheksaprotsendilist allahindlust ja tasuta transpordi pakkumist, kuid ütleb, et see, kes kui palju saab ja otstarbekaks peab alet teha, on kaupleja otsus.

„Aga pigem on tagasiside, et leiti endale sobivaid pakkumisi.“

Väädi sõnul kasvas makseasutuste statistikale toetudes sel päeval Eesti e-poodide käive mitte vaid osalenud e-poodidel, vaid kogu sektoris kaks ja pool korda. Ka osalejate arv muudkui kasvab – nii tarbijate kui e-poodide. „Üks osalenud automüüja kirjutas täna, et isegi autosid on võimalik E-smaspäeval müüa!“

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena