Ent Transaero lennuteenindusele on vähe ette heita. Lend väljub õigel ajal ning veidi enam kui tunnisel õhusõidul jõutakse pakkuda klassikalist vana kooli lennueinet: karamellid, siis porgandisalat tilliga, kala või kana riisiga, valik mahlajooke ja enne maandumist veel kord kolmes Vene lipu toonis karamellid.

Boeing 737-500s on vähem toole kui Estonian Airi ainsas allesjäänud lennukis ning äriklassisektsioon uhkustab suurte avarate istmetega, sundides meenutama, et oma pikamaalendudel (Boeing 777 ja Boeing 747-400 lennukeid kasutades, Airbus 380 kasutuselevõttu plaanides) pakub Transaero tervet viit erinevat teenindusklassi, alustades tagasihoidlikust turistist ning lõpetades luksusliku äri ja veelgi priiskavama Imperialiga, kus toolid kahemeetristeks vooditeks lahti käivad.

Teadmine, et Transaero standardeid on tunnustanud näiteks Singapore Airlines (kes jagab Transaeroga mitmel liinil lennukoode), nagu ka fakt, et erinevalt paljudest Vene kompaniidest on selle lennuliini renomee õnnetustest puhas, aitab kindlasti ööunele kaasa, tulles kasuks ka Moskvast Riiga teel olles. Laealustel teleriekraanidel jõuab väike lennukisiluett aeglaselt Pihkva järve kohale.

Võttes arvesse asjaolu, et Transaero pakub tasuta pagasit ja einet ning sageli ka odavamat hinda, eelistaksin Moskva-Riia lennul kindlasti nende opereeritavat lendu airBalticu (kellega Transaero samuti lennukoode jagab) veidi varasemale väljumisele.

Kuivõrd Domodedovo on muutumas aina olulisemaks liiklussõlmeks, kust väljuvad itta nii Etihadi, Emiratesi, Thai kui Singapore Airlinesi lennukid, oleks viisavaba transiidi huvides kindlasti tervitatav, kui Transaero ka Tallinna oma lennuvõrku lisaks.

Kuid arenguruumi on. Lennumiilid, mida Transaero lendudel BMI Diamond Clubis teenida peaks saama, ei laeku automaatselt. Ja muidugi ei tuleks kahjuks ka veidi enam naeratada.Lennufirma: TransaeroMarsruut: Moskva Domodedovo – Riia
Klass: turist
Aeg: suvi 2012
Hinne: 4