Menüü ja joogikaart (mõistagi olemas ka limocello’d ja grappa’d) on vormistatud elegantseteks raamatukesteks, teenindus aupaklik ja väärikas, puutetundliku ekraani abil vaadatav meelelahutusprogramm tasemel. Ka Bvlgari amenity-kit oli üks toredamaid seninähtuist, pilgeni täidetud sokkidest, silmaklappidest ning kaubamärgi kehahooldustoodetest ning näeb välja nii šikk, et passiks ka rahvasaadik Ojulandi ridiküliks. Pettumuseks, kui sellest üldse rääkida saab, oli Alitalia maapealne teenindus Roomas, mida iseloomustab segu neurootilisusest ja kaootilisusest. “Ma rikkusin reegleid, rikkusin reegleid! Kui nüüd midagi juhtub, siis ma ütlen kõigile, et te sundisite mind seda tegema!” peaaegu et hüsteeritses check-in’is töötav noormees, kui kindlameelne klient laseb tal pagasi Brüsselist edasi Delta Airlinesi New Yorgi lennule suunata. Korraliku draama korraldanud check-in’i-töötaja kinnitusel Alitalia nimelt “ei näinud” oma koostööpartnerite lende, mis sest, et need vormistatud samasse piletisse. Niipalju siis sünergiast Skyteami alliansis.

Sellegipoolest lendaks Alitaliaga meeleldi veel, eriti boonusmiile kasutades. Arrivederci!

*- Edasi, Alitalia!


Marsruut: Abu Dhabi – Rooma – Brüssel
Klass: äriklassAeg: juuni 2013
Hinne: 5-

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena