Juba 1970. aastatest saadik on lennufirma Singapore Airlines leivanumber reklaamiturul olnud sulnis, teenindusaldis ja verinoor “Singapore Girl”. See ikoon otsustati hiljuti aga rajalt maha võtta – uus etalon on hoopiski enneolematu mugavus lennuki pardal, tänu millele “reisija end alati kodus tunneb”! Firma uus tutvustuskampaania pealkirjaga “The Lenghts We Go To” on filmitud Hiinas, Veneetsias ja Šotimaal.


Helsingi saab Indigo hotelli

InterContinental Hotel Groupi karge, modernne ja kõrge teenindustasemega Indigo bränd kinnitab esimesena Skandinaavia maades kanda Soomes. Helsingi Bulevardil 2015. aastal avatav hotell on eelteadete kohaselt kaheksakorruseline.


Kus saab mängida toiduga?

Iga-aastane fiesta La Tomatina Hispaania linnakeses Bunolis on olnud suur turismimagnet alates 1945. aastast, kuigi teineteist tomatitega loopivad osalejad on tavainimeste poolt kuulutatud poolsegasteks. Kiiiksuga toidupidusid leidub maailmas aga teisigi. Austraalias Chinchillas – Austraalia “melonipealinnas”, kust tuleb veerand kogu mandri melonitoodangust – peetakse jaanuaris ja veebruaris melonipidusid, mille programmis on muu hulgas melonivise ja melonisuusatamine. Bangkokist pisut põhja pool asuvas Lopburi provintsis, Pra Prang Sam Yoti templis kaetakse igal aastal 25. novembril primaatidele suursugune Rootsi laud, kus loomad pidu peavad. Ahvipuhvet pakub võimalusi haruldaste fotode saamiseks. Turiste on tuhandeid, saadud fotod unikaalsed. Juuli lõpus võivad 18 eluaastast vanemad osaleda Montanas Munandi-trallel. Testicle Festival Rock Creeki linnakeses kujutab endast kombinatsiooni hautatud pullimunadest, õllest, märja T-särgiga ringijalutavatest neidudest ja õlimaadlusest, hiliskevadeti on Suurbritannas Cloucestershire’i maakonnas võimalik Rulliva Juustukera festivalil aga neljakilose juustukera sabas võidu allamäge joosta. Šveitsis tehakse igal sügisel kulinaariaväliseid komplimente kaalikale – Richterswilis toimuv Räbechilbi toob kokku veendunud kaalikakunstnikke, kes voolivad juurikatest figuure, lampe ja muud suure kunsti valda kuuluvat.


Hotellibaar on uus ööklubi

Nii Pariisis, Londonis kui New Yorgis on lukshotellide baaris kokteilijoomine ja tantsimine kujunenud viimasel ajal tõsiseks alternatiiviks ööklubides kolamisele. Tõsi, klaas karastusjooki maksab nelja-viietärnihotelli baaris tavaliselt vähemalt 4 eurot ja eksootiline kokteil umbes 14 eurot, kuid maksujõuline publik tahab oma laupäevaöises melus eelkõige kvaliteeti ja head teenindust. Näitena hotellibaaride laiast kasutusdiapasoonist peeti Amsterdami Hiltonis hiljuti maha koguni omalaadne seksifestiva pealkirjaga Halbade Harjumuste Maja (House of Bad Habits). Enamiku osalejate vanus oli 25 ja 45 eluaasta vahel.


Poolakad ei oska riietuda

12 000 Euroopa turisti küsitlemise tulemus kinnitab veel kord, et pole põhjust rõõmustada, kui teid välismaal poolakaks peetakse. Nimelt ilmneb Hollandi ajalehes Telegraaf ilmunud artiklist, et Poola kodanikel arvatakse olevat riietumises kõige küsitavam maitse. Maitselagedaiks peeti ka britte ja sakslasi, ka kreeklaste rõivastumismeetod jätab tugevasti soovida.

Kõrgeimalt skoorisid seevastu rootslased, prantslased ja – mõistagi! – itaallased.