Parema kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame nii enda kui ka kolmandate osapoolte küpsiseid. Selleks:
salvestame seadmetes olevat teavet,
pääseme juurde Teie seadme teabele ehk küpsistele,
töötleme Teie isikuandmeid.
Töödeldavateks isikuandmeteks on:
identifikaatorid,
geolokatsiooniandmed,
seadme saadetud standardteave,
teave seadme omaduste kohta.
Küpsiste kasutamine aitab parandada reklaamide esitlemist, analüüsida liiklust ja pakkuda Teie jaoks kohandatud sisu. Privaatsussätete all saate lähemalt tutvuda, millist liiki küpsiseid me töötleme, ja seadistada nende lubatavust. Oma valikuid saate igal ajal muuta lehe jaluses „Privaatsussätete“ alt. Teie eelistused kehtivad ainult Delfi Meedia veebilehtedel. Delfi Meedia töötleb kõiki isikuandmeid lähtudes andmekaitsetingimustest, mis on kättesaadavad siin.
Kolmandate osapoolte küpsiste (Delfi Meedia partnerite (140)) seadistusi saate muuta
Küpsistega mitte nõustumise korral ei pruugi veebilehekülg toimida selliselt nagu meie poolt on see loodud
Mitmed kolmanda osapoole partnerid ei küsi Teie nõusolekut Teie andmete töötlemiseks, need põhinevad nende õigustatud ärihuvil. Teil on õigus nendest keelduda tehes allpool valikud. Lisainfo saamiseks vaadake meie partnerite loendit, et näha, millised on nende õigustatud huvid, ja teavet selle kohta, kuidas saate vastuväiteid esitada.
Piiratud andmete kasutamine reklaami valimiseks
Teile selles teenuses kuvatavate reklaamide valik võib põhineda piiratud andmetel, nagu teie kasutatav veebisait või rakendus, teie mittetäpne asukoht, teie seadme tüüp või sisu, mida kasutate (olete kasutanud) (näiteks selleks, et piirata teile sama reklaami kuvamiskordade arvu).
Isikupärastatud reklaamiprofiili loomine
Andmeid teie tegevuse kohta selles teenuses (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud sisu) saab salvestada ja kombineerida muude andmetega teie (näiteks andmed teie varasema tegevuse kohta selles teenuses ja teistel veebisaitidel või rakendustes) või sarnaste kasutajate kohta. Seejärel kasutatakse seda teie profiili loomiseks või täiustamiseks (mis võib hõlmata võimalikke huve ja isiklikke aspekte). See juriidiline isik ja teised saavad kasutada teie profiili (sh hiljem) selleks, et kuvada reklaame, mis on teie võimalike huvide põhjal asjakohasemad.
Profiili kasutamine isikupärastatud reklaamide valimiseks
Teile selles teenuses kuvatav reklaam võib põhineda teie reklaamiprofiilidel, mis võivad kajastada teie tegevust selles teenuses või teistel veebisaitidel või teistes rakendustes (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud sisu), võimalikel huvidel ja isiklikel aspektidel.
Isikupärastatud sisuprofiili loomine
Andmeid teie tegevuse kohta selles teenuses (nt teie esitatud vormid, teie vaadatud mittereklaamsisu) saab salvestada ja ühendada muude andmetega teie (näiteks teie varasem tegevus selles teenuses ja teistel veebisaitidel või rakendustes) või sarnaste kasutajate kohta. Seejärel kasutatakse seda teie profiili loomiseks või täiustamiseks (mis võib nt hõlmata võimalikke huve ja isiklikke aspekte). Teie profiili saab kasutada (ka hiljem) selleks, et kuvada sisu, mis näib teie võimalike huvide põhjal asjakohasem, näiteks kohandada teile sisu näitamise järjestust, et teil oleks veelgi lihtsam leida sisu, mis vastab teie huvidele.
Profiili kasutamine isikupärastatud sisu valimiseks
Teile selles teenuses kuvatav sisu võib põhineda teie sisu isikupärastamise profiilidel, mis võivad peegeldada teie tegevust selles või muudes teenustes (nt teie esitatud vormid ja vaadatud sisu), võimalikke huve ja isiklikke iseärasusi. Nende andmete põhjal saab näiteks kohandada teile sisu näitamise järjestust, et teil oleks veelgi lihtsam leida (mittereklaam)sisu, mis vastab teie huvidele.
Reklaamide tulemuslikkuse mõõtmine
Andmeid selle kohta, milliseid reklaame teile kuvatakse ja mida nendega teete, saab kasutada selleks, et teha kindlaks, kui hästi on reklaam teie või teiste kasutajate jaoks töötanud ja kas reklaami eesmärgid on saavutatud. Näiteks, kas nägite reklaami, kas klõpsasite sellel, kas see pani teid toodet ostma või veebisaiti külastama jne. See on väga kasulik reklaamikampaaniate asjakohasuse analüüsimisel.
Sisu tulemuslikkuse mõõtmine
Andmeid selle kohta, millist sisu teile kuvatakse ja mida sellega teete, saab kasutada selleks, et teha kindlaks, kas mittereklaamsisu jõudis sihtrühmani ja vastas teie huvidele. Näiteks, kas loete artiklit, vaatate videot, kuulate veebisaadet või vaatate toote kirjeldust, kui kaua selles teenuses aega kulutasite ja milliseid veebilehti külastate jne. See on väga kasulik teile näidatava mittereklaamsisu asjakohasuse analüüsimisel.
Vaatajaskonna analüüsimine statistika või erinevatest allikatest pärinevate andmete kombinatsioonide kaudu
Aruandeid saab koostada andmekogumite kombinatsiooni (nt kasutajaprofiilid, statistika, turu-uuringud, analüütikaandmed) põhjal, mis puudutab teie ja teiste kasutajate tegevusi reklaamsisu või mittereklaamsisuga, et tuvastada ühised omadused (näiteks selleks, et teha kindlaks, millised sihtrühmad on reklaamikampaania või teatud sisu suhtes vastuvõtlikumad).
Teenuste arendamine ja täiendamine
Andmed teie tegevuse kohta selles teenuses, näiteks tegevused reklaamide või sisuga, võib olla väga kasulik toodete ja teenuste täiendamiseks ning kasutaja tegevuste, vaatajaskonna liigi jm põhjal uute toodete ja teenuste arendamiseks. See konkreetne eesmärk ei hõlma kasutajaprofiilide ja identifikaatorite arendamist ega täiendamist.
Piiratud andmete kasutamine sisu valimiseks
Teile selles teenuses kuvatava sisu valik võib põhineda piiratud andmetel, nagu teie kasutatav veebisait või rakendus, teie mittetäpne asukoht, teie seadme tüüp või sisu, mida kasutate (olete kasutanud) (näiteks selleks, et piirata teile sama video või artikli kuvamiskordade arvu).
RE: Jäta võti mati alla: Mida tähendab, et sa tuled Euroopast tagasi ja lihtsalt eeldad, et ma annan sulle võimu üle?
14.02
Kristiina Ojuland
Küsimus: Siim, sa oled alati mu lemmik olnud, kas ma erakonna liikmeks saaksin tagasi? Ja välisministriks?
15.02
Edgar Savisaar
Terviseid Tallinnast: Sul tasuta bussisõidu roheline kaart on juba? Tahad, ma toon sulle selle ise ära?
16.02
Kaja Kallas
RE: Mida kuulda on: Urmas käib mossis näoga ringi, nagu oleks piirilepingu alla neelanud
16.02
Andrus Ansip
RE: RE: RE: Jäta võti mati alla: Ma pidasin sind sõbraks, Siim, ma tõesti pidasin
17.02
Urmas Paet
Uus valitsus: No eks ma siis rügan edasi musta tööd teha, kui härrased Brüsselist nii soovivad
17.02
Sven Mikser
RE: Mida te tahaksite? Ma võtaks Audi A8. Kas BMW X6 on Indrekule liiga palju tahetud?
18.02
Urmas Reinsalu
Miks sa mu kõnedele ei vasta? Ma olen proovinud ja proovinud ja proovinud, aga sind ei saa kätte
18.02
Edgar Savisaar
Kõik on korras: Sul on mu täielik toetus, ma panin juba Kutseri su kasuks kommima
19.02
Kalev Lillo
RE: Uus peaminister: Siim, toetan sind täielikult! Kas ministriks saaks?
20.02
Kalev Lillo
RE:RE:RE: Uus peaminister: Juttu eetikast kuulen ma Reformierakonnas küll esmakordselt
20.02
Sven Mikser
RE:RE:RE Mida te tahaksite? Kas punane nahksisu on Marianne Mercedesele OK?
20.02
Kaja Kallas
Must nimekiri: Issi, Hanno naeris mu eetikakoodeksi peale. Pane ta ka musta nimekirja, onju!
21.02
Urmas Reinsalu
Siim!!: Sa oled jaganud intevjuusid Delfile, ETVle ja isegi Kesknädalale, kas sa minuga ka räägiksid?
21.02
Kaja Kallas
RE:RE: Must nimekiri: Issi, tundub, et sa ei armasta mind enam sugugi. Piirilepingu-Urmas rääkis sinu kohta vana kommunisti anekdooti sõprade seas
22.02
Urmas Kruuse
???: Mis jutt see on, et Ansip tuleb tagasi Tartu linnapeaks???
22.02
Kristen Michal
Mis sinuga juhtunud on?: Lillo kaebas, et sa hakkasid talle eetikast rääkima? Miski Brüsseli innovatsioon või?
23.02
Andrus Ansip
Kõne on nüüd tehtud: Astusin tagasi, no oled nüüd õnnelik?
24.02
Jose Manuel Barr...
Really: What do you mean that you’re leaving me?
25.02
Edgar Savisaar
Miks sa mu kõnedele ei vasta: Ma panin Kutseri kõiki su vaenlasi lontis emmideks sõimama ja su tänu on selline?
25.02
Sven Mikser
Lastetoetus: Eiki tuletas meelde, et me peaks vist lastetoetust ka tõstma. Leiad äkki kahekümneka?
26.02
Kaja Kallas
Suur kevadpuhastus: Isa, ära unusta, kes lekitas Postimehele, et meie eeskujuks on Alijevid! Kättemaks on magus!
26.02
Kalev Lillo
Sa olid R-Hoolduse päevil nii normaalne!: Kahju on
27.02
Toomas H Ilves
Evelin sõitis jälle palmi alla, tule võtame Kadriorus ühed õlled! Saatsin Toomase juba poodi järgi.
03.03
Eerik-Niiles Kross
Paat: Urmas rääkis, et sa kepid ta ajusid. Asjassepuutumatu küsimus, kas sa käid suvel ikka sellesama paadiga ümber Naissaare purjetamas?
04.03
Arto Aas
Auto: Jaguar ei ole ju liiga kallis auto, ega? Praegusel ajal on need üsna odavad, peaaegu rahvaauto hinnaklassis.
06.03
Leonid Apananski
100 milli: Jälle oled sa mulle mingi käru kokku keeranud. Kas me ei leppinud kokku, et mulle jääb raha ja sulle Friedmani allkirjaga postkaart?
08.03
Kaja Kallas
Kas tead? Sven võib olla ootamatult võluv, täna saatis ta mulle suure roosa südamega postkaardi, mille allkiri oli “tulevaselt peaministrilt tulevasele peaministrile” :) :) :)
12.03
Ran Gazit
Sõbralik ettepanek Tel Avivist – Siim, ootan sinu kõnet, et vaikimistasus kokku leppida! Muidu müün paberid Mardile maha :)