ÜLO JALAKA VALITUD SAHINAD: Mulgimaa purka keelu alla
MÄNG ON MÄNG
Draamateatri „Keskmängustrateegia“ eelmise nädala etenduse põranda istekohtadest umbes pooled olid kaitse- ja mereväelaste päralt.
Madis Kõivu tekst ei suutnud noori mundrimehi siiski piisavalt köita, tagaridades võeti peagi välja nutifonid. Kui laval arutati maleseise, siis kaitseväelaste telefonide ekraanidel kolkisid jõmmid üksteist rusikatega näkku. Mängustrateegia arenes, kaitsevõime paranes. Lõpuaplausi ajal olid ajateenijad püsti kui üks mees.
KOLMAS KANDIDAAT KONTROLLKOTTA
Euroopa Kontrollkoja liikmeks oli seni kandidaat IRLil (Juhan Parts) ja Reformil (Jürgen Ligi), kuid kolmas koalitsioonierakond ei saa ju kehvem olla. Sotside kandidaadiks Kersti Kaljulaiu mantlipärija kohale osutus Rannar Vassiljev, kes Jevgeni Ossinovski vangerduste tõttu pidi lahkuma hiljuti valitsusest. Vassiljev on varem töötanud ka Rakvere linnapea ja Riigikogu rahanduskomisjoni esimehena. Märtsis sai ta 2172 häält, kuid ei pääsenud sellest hoolimata Riigikokku.
MIDA ARSTID VEEL EI RÄÄGI
MMS ei ole veel kõik. Lisaks MMSile ehk naatriumkloritilahusele joovad iseravitsejad ka juuste pleegitamiseks kasutatavat vesinikülihapendit. Tuntud muusik PJ Harvey räägib ühes intervjuus, kuidas tema imeravimi usku ema võttis vesinikülihapendit aasta otsa iga päev lusikatäie. Õnneks jäi ema ellu, aga tema kurk sai lõpuks kõvasti kannatada, ütleb naine.
ERAKORDSED ETTEVÕTJAD
Ärikeelu kõrval on EMTA viimase aasta jooksul rakendanud ka majandustegevuskeeldu. Senini on majandustegevuskeelu saanud vaid kaks ärimeest. Raivo Paala on Valgamaalt pärit ärimees, kes on vaielnud Eesti riigiga maksude tasumise üle. Oleg Belokrõlovit on karistatud käibemaksupettuse eest kütusesektoris. Avalikkusele on ta rohkem tuntud kui Beatrice eksmees.
Majandustegevuskeeld kehtib ühe aasta ja sel ajal ei ole võimalik ühelgi juhtival ametikohta töötada.
KALLIVÕITU ÜMBEREHITUS
BNS teatas Eesti bussiturgu vallutada kavatseva Superbusi superinvesteeringust: firma kasutab busse, mis on juba Poolas läbi sõitnud kuni 450 000 kilomeetrit. Iga bussi ümberehitus maksis hinnanguliselt 435 000 eurot, ütles Riinu Raasuke kommunikatsioonibüroost Alfa-Omega. Tavaliselt ostetakse sellise hinna eest uusi busse, mitte ei ehitata ümber vanu.