Nõustun Eesti Kunstiakadeemia professori Kadri Mälgu 2. detsembril Areenis ilmunud artiklismainitud paari väitega, aga olen siiski hämmingus, et Eestis räägitakse loomingulises õppetöös endiselt „probleemsetest“ õpilastest ja õigustatakse alandamist. Keset haridusteed tudeng koolist eksmatrikuleerida, sest ta ei vasta oodatud arengu­tasemele (mida ei ole suudetud sõnastada) on iganenud ja äärmiselt julm võte, mis sisaldab mitmeid vastuolusid. Annet lõpuni defineerida ei ole võimalik, sest ande alla käib veel peale loomingulisuse ja filtreerimisvõime palju muid omadusi, sh kohanemisvõime ja võime olla üle peetimisest, olgu selleks peetijaks oma õppejõud, kriitik või isegi riik.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega