Ega ma ise päris niisama „Bridgertoni“ Netflixist poleks vajutanud. Pealtnäha kostüümiseebikas, ajastudraama, ei viitsi selliseid vaadata. Aga siis meenusid uudised, et „Bridgerton“ on tõusnud Netflixi kõige vaadatumaks sarjaks. Esilinastus 20. detsembril 2020 ning jaanuarikuu lõpuks oli seda vaadatud 82 miljonit korda. Sari kihutas vaadatuimate tabeli number üheks USAs, UKs, Brasiilias, Indias, Prantsusmaal, Lõuna-Aafrikas ning esikümnesse igas riigis, kus Netflixi kasutada saab, välja arvatud Jaapan. „Bridgertoni“ taha jäävad „The Witcher“ (76 miljonit vaatamist esimese nelja nädalaga), „Lupin“ (70 miljonit), „Stranger Thingsi“ kolmas hooaeg (64 miljonit), „Lipugambiit“ (62 miljonit)...


Ja ma ei ole näinud ega kuulnud kedagi sellest sarjast rääkimas? Milles asi? Romantiline kostüümiseebikas ja ajastudraama ta ongi. Aga kohe, kui ta mu silmi enda külge imema hakkas, tundus kuidagi ka... imelik.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega