Erinevused sõiduulatuses on märkimisväärsed. Kui Tesla Model 3 jõuab Tartus akutäiega keskmiselt 307 kilomeetri ja Tallinnas 313 kilomeetri kaugusele, siis Sydneys, Los Angeleses ja Ateenas piisab samast energiast 351 kilomeetri läbimiseks.

Tulemused on muidugi teoreetilised. Arvutuste aluseks oli keskmine aastane temperatuur ja fakt, et aku mahutavus (ja sellest tulenevalt auto sõiduulatus) väheneb temperatuuri langedes.

Võrdlusse valiti kaks suuremat linna igast OECD liikmesriigist.

"2012. aasta suvel sõitsin elektriautoga Tallinnast Tartusse ja jõudsin ülinapilt kohale. Seekord mingit põnevust pole. Tean, et kohale jõuan ma igal juhul. Aga küsimus polnudki „kas?“, vaid „kuidas?“. Või täpsemalt: kui palju maad Hyundai Kona Electric suudab ühe laadimisega läbida, kui temaga sõita nagu tavalise autoga?

Kona Electric on nimelt värskelt müüki jõudnud elektromobiil, mis ühe akutäiega suudab WLTP-tsüklis läbida 449 kilomeetrit. Mind aga ei huvita mitte standardtingimustes saavutatud standardnäitajad, vaid päriselu."