„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Katharina Kala vaatas Tallinna sadamas filmitud pinevat ahistamisdraamat.
„Huvivöönd“ on nagu praegune maailm, kus elame sõjas ja kriisi veerel, aga üritame selle mõju vältida, kirjutab Kaspar Viilup.
ARVUSTUS | Tõsieluseriaal, milles armutakse teineteist nägemata, purustab uue hooajaga rekordeid (3)
Netflixi kultussarja tutvustab selle kuuele hooaajale kaasa elanud moeekspert Aljona Eesmaa.
Kriitikud sätivad paremusjärjestusse Eesti kinodes jooksvad linateosed.
Ragnar Teeveer leiab, et uus „Düün“ on kohustuslik kõigile, kellele meeldis esimene osa, ja soovituslik neile, kelle jaoks loo algus liiga uimane tundus.
NÄDALA FILM | Dua Lipa ja Henry Cavill „Argylle’i“ ei päästa. Pärast 30 minutit laguneb film koost (6)
Bond ja Bourne ei pea muretsema, et keegi neid salaagentide pjedestaalilt tõukab, kirjutab Laurence Boyce.
Anne Vetiku vanaema Karin ei oleks ilmselt „Ferrarit“ heaks kiitnud, Annele see-eest film sümpatiseeris.
NÄDALA FILM | Metsadokumentaali puhul on tegemist poliitiliselt laetud teosega, mis rabab infotihedusega (62)
Johannes Lõhmus arvustab Martti Helde metsadokumentaali „Vara küps“.
Joosep Ehasalu vaatas Yorgos Lanthimose hittfilmi, mille iga tahk on vildakil ja mille peategelane eirab õndsas teadmatuses kõiki sotsiaalseid konventsioone.
Kaspar Viilup vaatas „Tõotatud maad“, mis on nagu üleelusuurune „Tõde ja õigus“ ja antivestern.
Laurence Boyce otsib vastust küsimusele, kas kogu see šokolaad tekitab lõpuks heaolutunde või ainult hävitab hambaid.
Laurence Boyce vaatab Netflixi uusimat animafilmi, mis püüab vana frantsiisi ellu äratada.
Suureks kunstiks ei ole vaja palju raha, tõestab Eeva Mägi mängufilm põlvkondade vahelistest suhetest. Seansil käis Anna Teele Orav.
Jaapanlaste ja sakslaste mõttemaailmas on mõndagi sarnast, ütleb Elsbeth Hanna Aarsalu Wim Wendersi uut filmi vaadates.
Johannes Lõhmus arvustab Liis Nimiku esimest täispikka dokki.
Ajastufilmide fännid, minge rõõmsalt kinno, aga kõik teised olgu „Jeanne du Barry“ eest hoiatatud, kirjutab Kaspar Viilup.
„Sinine Põrnikas“ käib küll tuttavaid radu, kuid pakub peaaegu piisavalt erilisust, et olla meelelahutuslik, arvab Laurence Boyce.
Andrei Liimetsa filmisoovitus: Austria meisterprovokaatori uus diloogia on räige, aus ja vajalik
Nädala filmidAndrei Liimets kirjutab, et Ulrich Seidli filmid „Rimini“ ja „Sparta“ on vaataja jaoks moraalselt väljakutsuvad. Võib tekkida küsimus, miks end üldse niimoodi torkida lasta. Kuid laske siiski!
Kurjadest vaimudest vaevatud linn
Nädala filmAndrei Hvostov vaatas Marianna Kaadi „Viimast reliikviat“ ning leidis, et kinosaalis veedetud sada minutit läksid täie ette.
Tehisintellekti võimuvõitlus inimesega. Maailm on mõne kuuga „Lapsmasinale“ järele jõudnud
Nädala filmKaspar Viilup nendib Rain Rannu „Lapsmasinast“ kirjutades, et pole see Eesti film nii igav ühti.
Andrei Liimets kirjutab, et Kivirähi loomingul põhinev „Kaka, kevad ja teised“ valmistab positiivse üllatuse.
Johannes Lõhmus kiidab Austria ajaloolist draamat. Meile näidatakse naist, kes esitab kartmatult nii oma kehale kui ühiskondlikele normidele ühe väljakutse teise järel.
Kaspar Viilup arvustab linastuvat dokumentaalfilmi karikaturist Gorist.
Andrei Liimets arvustab Oscari nominatsioonidest ilma jäänud „Babüloni“.
Maria Ulfsak käis uut „Avatari“ vaatamas.
ARVUSTUS | Maria Ulfsak: „Peter von Kantis“ on julmust, armuhullust ja võimumänge, kuid film jätab külmaks (1)
Nädala filmMaria Ulfsak kirjutab François Ozoni uuest romantilisest draamast „Peter von Kant“, mis kohe pärast PÖFFi lõppu kinolevisse maandus.
Kaspar Viilup kirjutab Soome filmist „Suur noos.“
Pühaduse mutta trampimine
Nädala filmAndrei Hvostov tutvustab Kirill Serebrennikovi ohtralt tuska ja sünkmeelt sisaldavat filmi „Tšaikovski naine“.