NÄITLEJA SUVEÖÖS | Näitlejanna Klaudia Tiitsmaa kirjutab sellest, kes, mis ja miks tal suveöösel magada ei lase.
INTERVJUU | Tõnis Niinemets: kõige rohkem sain postkasti kirju siis, kui tegin Eesti Laulul nalja Kaja Kallase pihta (104)
„Olen mõelnud, et see on normaalne, kui ma ühel hetkel enam kellelegi huvi ei paku,“ ütleb Tõnis Niinemets. Praegu veel pakub ja väga.
Laura Võigemast: äkki täna öösel täitub salmikusse kirjutatud „Ole sõber alati, muidu teen sust salati!“ (29)
NÄITLEJA SUVEÖÖS | Laura Võigemast kirjutab suveöötunnist, mida ta pelgab – tunnist, kui öö hakkab päevaks muutuma.
Draamateatri teine tänavune suvelavastus „Üks helevalge tuvi“ näitab, et müüt mugavuspagulusest võiks jääda minevikku, leiab Andrei Liimets.
Ursula Ratasepp: argielu imede märkamiseks tuleb olla hetkes. Kuu vanune isikliku ime kingib selleks võimalusi (20)
NÄITLEJA SUVEÖÖS | Jaaniööimedesse usutakse igal pool, igal ajal. Aga selleks, et imesid märgata, tuleb olla hetkes, mis eeldab tähelepanu koondamist, ning see on paras väljakutse, kirjutab näitleja Ursula Ratasepp.
Tõnis Niinemets: küllap oleksin minagi rahapesuga kaasa läinud, kui mulle oleks suurt summat pakutud (43)
6. juunil esietendub Draamateatri rahapesust rääkiv lavastus „Rahamaa“, mis teksti autori Mehis Pihla sõnul on kui uusrikka anekdoot. Moraalsetest valikutest, inimlikest motiividest ja sellest, kuidas lavastuse tekst kokku pandi, räägivad lisaks Pihlale ka lavastaja Hendrik Toompere juunior ja peaos...
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Mart Kangro: kui inimene suudab enda üle naerda, siis talle ei löö võim pähe ja ta ei korralda terroriakte (7)
„Enam pole ühte tõde, millest lähtuda. See on andnud inimestele vabaduse, aga ka vastutuse selekteerida, mis on oluline ja mis mitte,“ ütleb lavastaja Mart Kangro.
Piletid otsas, kriitikud kiidavad – Draamateatri uus tõus. Hendrik Toompere jr: püüan õppida enda ja teiste vigadest (24)
Teatrit NO99 enam ei ole ja Linnateatris on segased ajad, seega pealinna ärksam teatripublik koondub nüüd Draamateatrisse. Mis on selle teatri heade aegade põhjuseks – massipsühholoogia, mitmekesine repertuaar, hea juhtimine või lihtsalt õnn? Asjaosalised avavad tagamaid.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimesed räägivad sellest, millest nad tavaliselt ei räägi.
Oktoobri keskel Viimsi Artiumis esietendus teatritükk „Lennart. Pöördtooliaastad“, mis võeti väga menukalt vastu. Müügile on tulnud nelja uue mängupäeva piletid: 23. ja 24. aprill, 15. ja 16. mai, igal õhtul algab etendus kl 19.
ARVUSTUS | Üks kõigi ja kõik ühe eest! Maitsev suvine magustoit teatrisõpradele Õisu mõisapargis (2)
Prantsuse õukonda kujutav seiklusdraama Õisu mõisas võlub paigavalikuga ja näitlejate mängurõõmuga.
ARVUSTUS | Siin ei kasva enam vili, siin kasvavad mässajad. „Robin Hood“ on võimas, kaasakiskuv ja ilus (3)
Rakvere teatri „Robin Hood“ on üks neid lavastusi, ilma mida nägemata ei saa selle suve teatrielamustest pilti koostada. See on võimas, kaasakiskuv, üle aegade vaatav ning lisaks väga ilus.